Braderie "Leidschendam Leeft"

Op deze dag kunnen vele organisaties, clubs en stichtingen zich presenteren en dus laten zien waar ze mee bezig zijn. In de binnenstad zijn er ook leuke kraampjes met van alles en nog wat en is er op vele plekken live muziek. Julia en haar moeder staan altijd met een kraampje met rommelmarkt spulletjes en souvenirs uit Nepal. De opbrengst is natuurlijk weer voor ons project. Het was gelukkig mooi weer waardoor het al vroeg een gezellige drukte werd.

Julia staat met haar moeder rommelmarkt spullen te verkopen      en het treintje ..... hij stoomde voort

De vader van Julia reed hier ook met zijn zelfgemaakte mini stoomtrein. (www.stoomgroepwest.nl)
Vaak kwam hij dan ook voorbij gereden met heel veel kinderen achter in de wagons. Al met al was het een fantastische dag met een goede opbrengst en veel blijde gezichten.