Sinds april 2012 is de school gesloten.

Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk u aan te melden als donateur of vrijwilliger

Help de Stichting   .......  Help de kinderen van de "Namaste Primary School"
(zoals het vóór april 2012 was)

Voor slechts 6 euro per maand kan een kind al naar school en draagt u bij aan
een betere toekomst van deze kinderen.

leren lezen en schrijven is zeer belangrijk voor de kinderen
vanaf de peuterklas (nursery) krijgen ze al Engelse les

Stichting Namaste Nepal zorgt voor:

Minimaal 2x per maand zal er een voedzame maaltijd gekookt worden. De ene keer groenten met rijst en de andere keer groenten met noodles. Minimaal 1x per week een stuk fruit afhankelijk van het seizoen. De schoolboeken, schriften, pennen, potloden, gummetjes, puntenslijpers, sportmaterialen, medicijnen, etc. én de salarissen van alle leerkrachten worden ook door ons betaald. De ouders van de kinderen betalen per jaar een hele kleine bijdrage aan schoolgeld. Als een familie meer dan 3 kinderen op school heeft is de 3e en de daarop volgende gratis. Wij vragen deze bijdrage zodat ook de ouders later kunnen zeggen dat ze bijgedragen hebben aan het onderwijs van hun kind. Het ontvangen geld zal besteed worden aan speciale activiteiten zoals een dagje uit of een picknick.

De kookmoeders zorgen altijd voor een gezonde maaltijd
Er is een grote bibliotheek en een extra speel en leer ruimte.       Soms krijgen de kinderen een pluchebeest of kleding uitgedeeld.

Regelmatig bezoeken wij ook de kinderen

WILT U :

-  ons project bezoeken;
-  voor een langere tijd op school helpen;
-  een keer voor de hele school een maaltijd klaarmaken (25 euro incl. fruit);
-  extra bagage meenemen zoals kinderkleding en/of speelgoed;
-  Een bezoekje thuis brengen bij de kinderen....... vinden ze geweldig;
-  een eigen idee inbrengen.

DAN HOREN WIJ DIT GRAAG

Namens ons en de kinderen alvast bedankt voor het bezoeken van deze website

GEEF ZE EEN TOEKOMST ....  ... GEEF ZE ONDERWIJS !!!